Оплата:

 

Онлайн оплата банківською картою (WayforPay)

За реквізитами (Безнал)

При отриманні (Післяплата Новою Поштою)

 

Сервіс та обслуговування:

 

Ми прагнемо надати кращий сервіс на українському ринку, наша мета - задоволений якістю обслуговування клієнт.

Ми дуже вибірково ставимося до товарів, якими торгуємо, тому можемо гарантувати якість наданої продукції. На сертифіковані товари є офіційна гарантія.

 

Перевірка товару перед відправкою:

 

Перед відправкою до клієнта товар перевіряється на складі, при відправці - експедитором

В результаті ми виключаємо можливість відправки бракованого або битого товару, наша упаковка для тендітних аксесуарів - обрештовка на Новій Пошті, гофрокортон, повітряно-бульбашкова плівка або в тубус.

 

Повернення і Обмін:

 

Ми працюємо в повній відповідності з законом ч1 Ст4 Закону України «Про захист прав споживачів».

Товар підлягає обміну або поверненню за умови:

з моменту покупки не пройшло 14 календарних днів;

неушкоджена упаковка і збережений товарний вигляд покупки;

заводське маркування і ярлики цілі і мають належний вигляд;

є дані або чек про оплату.

Обов'язково зберігайте чек і не псуйте заводську упаковку товару, не лишайте продукцію товарного вигляду, щоб при необхідності товар можна було повернути без проблем.

Обмін товару з нашої вини проводиться за наш рахунок.

Повернення товару здійснюється за рахунок покупця (транспортні витрати).

 

Перевірка товару при отриманні:

 

Бувають випадки пошкодження товару з вини перевізника, це відноситься до особливо тендітного пластиковому товару. При перевірці на складі перевізника ми настійно рекомендуємо перевірити товар на цілісність і в разі будь-яких ушкоджень повідомити про це менеджеру магазину і просто відмовитися від товару. У свою чергу ми самі розберемося з компанією перевізником і складемо заяву про матеріальну компенсацію, тк товар застрахований, а клієнту замінимо пошкоджений товар.